Výroba akčních nabídek

Charakteristika

Stavba akční nabídky má přesná pravidla a zároveň je to nikdy nekončící proces. Proto se musí jejich výroba systematicky plánovat a organizovat. Akční nabídky vždy tvoří set výstupních materiálů. Jaká sestava to bude, to záleži nejen na zvolených distribučních kanálech ale i na tom, jakým způsobem budou s nabídkou pracovat prodejci/distributoři. Mají-li akční nabídku aktivně využívat obchodníci, bývá velmi často její výroba spojena s tvorbou prezentačního postupu, vyjednávací techniky, motivačních programů, řídícího a kontrolního mechanismu.

 

Co děláme

Vytváříme motivační stimuly, komunikační headliny, textové obsahy a design. Výstupy dodáváme ve finální uživatelské podobě, tzn. že po schválení vizuálů materiály tiskneme nebo je připravíme pro distribuci v elektronické podobě. Rovněž nakupujeme media a výstupy jim zasíláme dle jejich technických specifikací.

 

Jaký set výstupním materiálů tvoříme nejčastěji

Tištěné jednoduché nebo složebné letáky.

Tištěné brožury.

Vizuály určené pro directmail.

Elektronické verze letáků a brožur.

Webové bannery.

Webové animace.

Plakáty B2.

Billboardy.

Spotřební nebo klubové soutěže.

 

 

 

Chci být na svou práci pyšný, a proto se snažím dělat věci tak, jak se mají. Vytrvalost, talent a trvalý kontakt se světovými vývojovými trendy. To je podle mne recept na úspěch při výrobě dobrých webových stránek.

Dominik Voda

vývojář webových aplikací

Reference