Nákup medií

Charakteristika

Media nakupujeme jako reklamní agentura. Známe tržní ceny a pracovní postupy, máme výhodnější vyjednávací pozici. Dostáváme se tak k nákupním cenám, které by většina zadavatelů při jednání tvz. "napřímo", nikdy získat nemohla.

 

Cena za nákup medií

Agenturní provize činí 15% z ceny nákupu.

Je-li investice do nákupu vyšší jak 500.000 Kč bez DPH, lze sjednat snížení výše agenturní provize nebo snížení ceny za výrobu komunikačních materiálů.

 

Není potřeba neustále znovu vymýšlet kolo, stačí správně využít známé metodiky a postupy. Úspěšné dokončení projektu ale ani dobré pracovní postupy nezaručí. Klíčoví jsou lidé. Náš rozum a naše emoce jdou totiž neoddělitelně ruku v ruce. Jako manažer jsem vybudoval a vedl týmy v menších firmách i v nadnárodních korporacích.

Ing. Vladan Kukol

specialista projektového řízení

Reference