Lexikon

Zadavatel, společnost TopKarMoto, působí na třech trzích. V ČR, SR a PL. Až doposud se svými klienty komunikovala pouze prostřednictvím česky psaných firemních a klubových stránek. To bylo přirozeně nedostačující a tak jsme přistoupili k výrobě polských a slovenských webových stránek.  Abychom vyřešili specifické potřeby jednotlivých regionů, nemohli jsme jít cestou prosté jazykové mutace. Stránky bylo potřeba konstruovat tak, aby umožnily jednotlivým obchodním zastoupením vkládání vlastních obsahů (nabídky, produkty, fotogalerie, apd.). Současně se slovenskými a polskými stránkami jsme vytvořili i tzv. centrální stránky, které slouží pro vyhledávací účely a jako "rozchodník" do jednotlivých zemí.

 

 

 

 

K příležitosti spuštění nových webových stránek jsme připravili podpůrnou komunikační kampaň, která má podobu soutěže.

Primárním sledovaným cílem je, aby potenciální uživatel stránky navštívil a prohlédl si, co nejvíce obsahu. Proto je princip soutěže postaven na "hledání ukrytého pokladu". Na různá místa webových stránek jsme ukryli obrázky, na nichž jsou vepsána tři slova (česky, polsky a slovensky). Když uživatel najde, může je odeslat prostřednictvím soutěžního formuláře (jedno kliknutí) vyhlašovateli soutěže, čímž se dostává do slosování o šeky v hodnotě od dvou do pěti tisíc korun na nákup fanouškovských předmětů dle vlastního výběru.

K realizaci soutěže byl jako obvykle vytvořen kompletní set komunikačních materiálů - vyhlašovací animace, soutěžní a vyhlašovací stránky, vyhlašovací maily. Jednotlivé výstupy byly postaveny na těchto vizuálech:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

    

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Chci být na svou práci pyšný, a proto se snažím se dělat věci tak, jak se mají. Vytrvalost, talent a trvalý kontakt se světovými vývojovými trendy. To je podle mne recept na úspěch při výrobě dobrých webových stránek.

Dominik Voda

vývojář webových aplikací

Reference