Prodejní vlny v RM Gastro

V úzké spoulupráci s managementem společnosti RM Gastro jsme připravili rozvojovou strategii, jejímž hlavním cílem je zvýšení celkového výkonu obchodního oddělení. Vývoj a výroba řídící strategie probíhala v několika fázích a vyžádala si asi dva měsíce příprav. Připravili jsme řídící a prováděcí postupy pro první z řady prodejních vln, akční nabídky pro klienty, motivační programy pro obchodníky, kontrolní nástroje a mechanismy, nástroje komunikační podpory. Těsně před spuštěním prodejní vlny (4.11.2016) jsme také realizovali tvz. formovací meeting. Jedná se o speciální formát pracovního setkání, který jsme v minulosti vyvinuli právě pro tento účel. Formovacího meetingu se účastnili všichni členové obchodního týmu a obchodně podpůrných složek. Pracovali jsme od devíti od rána až do půl páté. Usilovně a soustředěně. S výsledkem a zejména s přístupem všech zúčastněných jsme byli nadmíru spokojeni. 

Nyní jsme o týden dál a dostávají se k nám informace o výsledcích z první fáze realizace prodejní vlny. Jsme nadšeni, zdá se, že vše funguje přesně tak, jak jsme si to přáli.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Není potřeba neustále znovu vymýšlet kolo, stačí správně využít známé metodiky a postupy. Úspěšné dokončení projektu ale ani dobré pracovní postupy nezaručí. Klíčoví jsou lidé. Náš rozum a naše emoce jdou totiž neoddělitelně ruku v ruce. Jako manažer jsem vybudoval a vedl týmy v menších firmách i v nadnárodních korporacích.

Ing. Vladan Kukol

specialista projektového řízení

Reference