Formovací meeting

Smyslem tohoto meetingu je předat výkonným složkám řídící strategii, na které  management usilovně pracoval poslední tři měsíce. Meeting má pečlivě vybudovanou dramaturgii a sleduje mnoho psychologických a manažerských cílů. V mnoha ohledech přesahuje rámec běžných manažerských prezentací.  Formovacímu meetingu předcházelo několik workshopů s top manažery zadavatelské společnosti, během nichž se tvořilo jádro budoucí řídící stategie (celofiremní, obchodní, servisní, marketingové). Tyto strategie byly během dvou měsíců rozpracovány do pracovních postupů. Součástí tohoto vývoje byla i tvorba motivačních programů, obchodních a akčních nabídek.

 

 

Pomáhal jsem při řešení mnoha obtížných manažerských situací. Proto jsem si docela jistý tím, že téměř na každou potíž se dá nalézt správné řešení. Většinou pomůže rozum a znalosti, někdy kreativita a někdy je potřeba lépe využít emoce. Specializuji se na řešení konfliktů vyvolaných tlakem změn, znovunalezení ztracené motivace a na řešení potíží spojených s profesním "vyhořením".

Jan Lazar

specialista HR projektů, mediátor

Reference