Výroba fanklubu

Charakteristika

Fanklub nám umožňuje udržovat stálou komunikaci s klienty, ovlivňovat jejich postoje a předávat žádoucí informace. Díky fanklubu dokážeme tvořit události, a ty nás tak zbavují závislosti na novinkách z oblasti produktů a služeb. Díky fanklubu to pak vypadá, že se ve firmě pořád něco zajímavého a důležitého děje.

 

Jaké jsou hlavní přínosy fanklubu

umožňuje tvořit události

umožňuje tvořit emočně působivá sdělení

umožňuje zvýšit frekvenci komunikace

umožnuje vysílat přímá i nepřímá reklamní sdělení

zvyšuje loyalitu klientů

rozšiřuje okruh podporovatelů

vyrovnává poměr mezi obchodní a ne/obchodní komunikací

posiluje firemní statut a prestiž

 

Co tvoří základní stavební kameny fanklubu

webové stránky

soutěže

fotogalerie

videogalerie

eventy

PR texty

 

Jak pracujeme

Nejdříve vyrobíme webové stránky, které obsahují všechny potřebné funkcionality. Pak průběžně tvoříme obsah. Nejdůležitějším prvkem jsou soutěže, které vyhlašujeme vždy jednou za měsíc. To nám umožnuje realizovat tři komunikační vlny: vyhlášení soutěže, připomínka, vyhlášení vítězů soutěže. Ke každé soutěži vytváříme jedinečný design a sadu komunikačních materiálů. Vítězové soutěží obvykle získávájí výhry v podobě fanouškovských předmětů jako například modely produktů, značkové trička, čepice apd.

 

Pomáhal jsem při řešení mnoha obtížných manažerských situací. Proto jsem si docela jistý tím, že téměř na každou potíž se dá nalézt správné řešení. Většinou pomůže rozum a znalosti, někdy kreativita a někdy je potřeba lépe využít emoce. Specializuji se na řešení konfliktů vyvolaných tlakem změn, znovunalezení ztracené motivace a na řešení potíží spojených s profesním "vyhořením".

Jan Lazar

specialista HR projektů, mediátor

Reference