Školení je určeno pro obchodníky, kteří potřebují:
přesvědčivě a srozumitelně prezentovat svou nabídku, produkt nebo službu
zvládnout klientovy námitky
ovlivnit klientovo rozhodnutí ve svůj prospěch
Typ programu
Školící program je realizovaný jako školení připravené „na zakázku“ dle potřeb, produktů, prodejní a prezentační strategie konkrétního zadavatele.
Charakteristika
Smyslem tohoto školení je rozvíjet obchodníkovu dovednost ovlivňovat klientovo rozhodnutí pomocí vybraných prezentačních a argumentačních technik. Program je z minimální 70% tvořen tréninkem v zátěžových situacích. Součástí programu je audio/video analýza výstupů.
Náročnost programu
70%
Cílová skupina
Školení je určeno pro všechny typy obchodníků. Od začínajících po velmi pokročilé. Pracovní skupina by měla být sestavena z obchodníků pracujících s podobnými kategoriemi klientů.
Cíl školení
Ukázat obchodníkovi, kde dělá při prezentaci svých produktů a služeb chyby, odhalit jeho nefunkční prodejně prezentační stereotypy, demonstrovat chybné komunikační předpoklady a v tréninku v zátěžových situacích nacvičovat nové pracovní postupy, argumentační a prezentační techniky a triky.
Délka školení
1 den