Kilometrovník

Soutěž Kilometrovník byla vytvořena v rámci komunikační podpory fanklubu přátel horských strojů Reform a PistenBully.

 

Cíl soutěže

Soutěž sleduje dva hlavní cíle: a) udržet průběžnou komunikační aktivitu s cílovou skupinou prostřednictvím ne-obchodního sdělení, b) podpořit realizaci tvz. post a pre servisních aktivit.

 

Princip soutěže

Jde o tipovací soutěž. K vítězství v soutěži není potřeba odborných znalostí. Soutěžící mají za úkol odhadnout, kolik volných (neplacených) kilometrů rozdala společnost TopKarMoto svým klientům během čtyř zimních měsíců. Mechanismus rozdávání "volných kilometrů" při realizaci servisních aktivit je cílové skupině velmi dobře znám.

 

Základní vizuální prvky

 

 

 

Ceny vložené do soutěže

 

První místo:     Kožená peněženka 

Druhé místo:    Sluneční brýle 

Třetí místo:      Porcelánový hrníček 

 

a třem dalším vylosovaným výhercům zašleme čepici s logem PistenBully Baseballová kšiltovka modrá

 

Sestava komunikačního setu

Set pro vyhlášení soutěže se kládá z anonce (vizuál e-mailu), webové stránky, titulky, centrálního vizuálu, webové animace. 

 

Pořád hledám nebo vytvářím nové řídící nebo obchodní strategie a taktiky. A je to pro mne ta nejlepší práce na světě. Hrozně mne totiž baví přemýšlet o tom, jak to na světě funguje. Snažím se nacházet a pochopit mechanismy, které z nás dělají úspěšné manažery, obchodníky a lidi.

Hynek Choleva

jednatel společnosti, lektor obchodních a manažerských dovedností

Reference