Výroba webových stránek

Charakteristika

Ze zkušenosti víme, že nejtěžší na výrobě webových stránek není tvorba designu a struktury, ale tvorba a následná aktualizace obsahu. Za každým živým webem proto obvykle stojí zkušený, kreativní  a pracovitý marketér.

 

Jaké webové stránky vyrábíme

Standardní firemní prezentace.

Fanouškovské stránky.

Soutěžní a dotazníkové stránky.

 

Co obvykle vyrábíme spolu s webovými stránkami

Textové obsahy (popisy produktů, služeb, prezentace zaměstnanců, prezentace událostí, atd.)

Doplňkové designy.

Klientské soutěže.

Webové animace.

Startovací reklamní kampaně.

Fotografie produktů, zaměstnanců a firemního zázemí.

 

Jaká je cena za výrobu a údržbu webových stránek

Cena závisí na velikosti a složitosti webových stránek.

Obvyklá cena středně velkého webu se pohybuje v pásmu 45 až 80.000 Kč bez DPH. V této ceně je zahrnutý vývoj koncepce, návrh webového designu a kódování. Do této ceny ale není zahrnutá tvorba obsahů a doplňkových grafických a reklamních prvků.

Je také potřeba počítat s cenou za měsíční technickou údržbu webu. Poplatek není vysoký - 1 až 3.000 Kč bez DPH, podle rozsahu smluvených prací. 

 

 

 

Pomáhal jsem při řešení mnoha obtížných manažerských situací. Proto jsem si docela jistý tím, že téměř na každou potíž se dá nalézt správné řešení. Většinou pomůže rozum a znalosti, někdy kreativita a někdy je potřeba lépe využít emoce. Specializuji se na řešení konfliktů vyvolaných tlakem změn, znovunalezení ztracené motivace a na řešení potíží spojených s profesním "vyhořením".

Jan Lazar

specialista HR projektů, mediátor

Reference