Chci být na svou práci pyšný, a proto se snažím dělat věci tak, jak se mají. Vytrvalost, talent a trvalý kontakt se světovými vývojovými trendy. To je podle mne recept na úspěch při výrobě dobrých webových stránek.
přesvědčivě a srozumitelně prezentovat svou nabídku, produkt nebo službu
zvládnout klientovy námitky
ovlivnit klientovo rozhodnutí ve svůj prospěch
Školící program je realizovaný jako školení připravené „na zakázku“ dle potřeb, produktů, prodejní a prezentační strategie konkrétního zadavatele.
Smyslem tohoto školení je rozvíjet obchodníkovu dovednost ovlivňovat klientovo rozhodnutí pomocí vybraných prezentačních a argumentačních technik. Program je z minimální 70% tvořen tréninkem v zátěžových situacích. Součástí programu je audio/video analýza výstupů.
70%
Školení je určeno pro všechny typy obchodníků. Od začínajících po velmi pokročilé. Pracovní skupina by měla být sestavena z obchodníků pracujících s podobnými kategoriemi klientů.
Ukázat obchodníkovi, kde dělá při prezentaci svých produktů a služeb chyby, odhalit jeho nefunkční prodejně prezentační stereotypy, demonstrovat chybné komunikační předpoklady a v tréninku v zátěžových situacích nacvičovat nové pracovní postupy, argumentační a prezentační techniky a triky.
1 den
Chci být na svou práci pyšný, a proto se snažím dělat věci tak, jak se mají. Vytrvalost, talent a trvalý kontakt se světovými vývojovými trendy. To je podle mne recept na úspěch při výrobě dobrých webových stránek.