K čemu je tento řídící a marketingový program dobrý? Zvýší prodej vybraných produktů nebo služeb, zvýší a správně zacílí aktivity obchodníků, motivuje obchodníky k práci, motivuje klienty k nákupu.
Služby externího marketingového oddělení využívají zejména malé a středně velké společnosti, které potřebují řešit své marketingové potřeby na profesionální úrovni.
Vytváříme marketingovou strategii, která je propojena s aktivitami obchodního oddělení. Je rozpracovaná až do úrovně realizačního plánu. Výkonné složky na jeho základě realizují jednotlivé úkony.
Akční nabídky jsou prodejním ale i řídícím nástrojem. Obchodníci je potřebují k tomu, aby měli záminku k oslovení klienta, a klienti je potřebují jejich stimul jako důvod k nákupu.
Media nakupujeme jako reklamní agentura. Máme proto výhodnější vyjednávací pozici, známe tržní ceny a pracovní postupy.
Animované spoty nejčastěji slouží jako reklamní podpora obchodních nabídek a umisťují se na webové stránky. Mají však mnoho dalších využití.
Zaměřujeme se zejména na tvorbu reklamní a prezentační grafiky. Od drobných tiskovin, přes brožury až po velkoformátové tisky určené k prezentaci na výstavách.
Připravujeme firemní akce - předváděcí show, výstavy a obchodní prezentace. Tvoříme téma, definujeme obchodní a komunikační cíle, tvoříme obsahy projevů sdělení, tvoříme styl a design, tvoříme body zájmu.
Fanklub nám umožňuje udržovat stálou komunikaci s klienty, ovlivňovat jejich postoje a předávat žádoucí informace. Nejdříve vyrobíme klubové webové stránky, pro ně pak vyrábíme atraktivní obsah.
Soutěže využáváme jako nosnou vlnu, která nám umožňuje předávat žádoucí informace bezbariérovým způsobem. Soutěže jsou hravé, zábavné a oboustranně výhodné.
Vyrábíme celou škálu PR textů. Od prezentace firem, produktů a služeb, přes prezentace manažerů a tvorbu projevů, až po prezentace událostí a firemních strategií.
Specializujeme se na výrobu firemních webových prezentací, fanouškových stránek a stránek umožňující realizaci soutěží.
Není potřeba neustále znovu vymýšlet kolo, stačí správně využít známé metodiky a postupy. Úspěšné dokončení projektu ale ani dobré pracovní postupy nezaručí. Klíčoví jsou lidé. Náš rozum a naše emoce jdou totiž neoddělitelně ruku v ruce. Jako manažer jsem vybudoval a vedl týmy v menších firmách i v nadnárodních korporacích.