Výroba prodejních vln

K čemu je tento řídící a marketingový program dobrý? Zvýší prodej vybraných produktů nebo služeb, zvýší a správně zacílí aktivity obchodníků, motivuje obchodníky k práci, motivuje klienty k nákupu.

Proč je potřeba vyrábět tento řídící a marketingový program:

  • Vytvoříme obsahy marketingové podpory pro jednotlivé prodejní vlny.
  • Vytvoříme motivační stimuly jak pro klienty, tak pro vlastní prodejní tým.
  • Zvýšíme prodej produktů nebo služeb.
  • Rozpracujeme pracovní agendu pro dalších 3 až 6 měsíců.
  • Provážeme obchodní a marketingové aktivity.
  • Vytvoříme nové obchodní nabídky.

Externí marketingové oddělení

Služby externího marketingového oddělení využívají zejména malé a středně velké společnosti, které potřebují řešit své marketingové potřeby na profesionální úrovni.

Jaké vaše potřeby tato služba řeší:

  • Náklady na marketing udržíte na relativně nízké úrovni.
  • Budete komunikovat častěji, systematicky a na profesionální úrovni.
  • Budete podporovat své prodejce.
  • Budete vytvářet nové produkty a speciální obchodní nabídky.
  • Zvýšíte prestiž vaší firmy, služeb a produktů.

Výroba marketingové strategie

Vytváříme marketingovou strategii, která je propojena s aktivitami obchodního oddělení. Je rozpracovaná až do úrovně realizačního plánu. Výkonné složky na jeho základě realizují jednotlivé úkony.

Co nám marketingová strategie přinese

  • Určí směr a cíl našich marketingových aktivit.
  • Stanoví termíny a výkonnostní milníky.
  • Stanoví cíle, úkoly a pracovní postupy.
  • Formuluje obsahy marketingových kampaní.
  • Dá nám roadplan, podle kterého budeme postupovat.
  • Prováže obchodní a marketingové aktivity.

Výroba akčních nabídek

Akční nabídky jsou prodejním ale i řídícím nástrojem. Obchodníci je potřebují k tomu, aby měli záminku k oslovení klienta, a klienti je potřebují jejich stimul jako důvod k nákupu.

Proč a jak vyrábět akční nabídky

  • Výroba vyžaduje mnoho odborných znalostí.
  • Výrobní proces vyžaduje důsledné plánování.
  • Akční nabídky jsou prodejním ale i řídícím nástrojem.
  • Nevyrábí se solitéry ale sady komunikačních materiálů.
  • Výroba akčních nabídek vychází z marketingové a obchodní strategie.

Nákup medií

Media nakupujeme jako reklamní agentura. Máme proto výhodnější vyjednávací pozici, známe tržní ceny a pracovní postupy.

Výhody zprostředkovaného nákupu medií

  • Cena pro zadavatele je nižší než kdyby nákup realizoval napřímo.
  • Zadavatel je ochráněn před nevýhodnými obchodními podmínkami.
  • Výrobu komunikačních materiálů lze získat zadarmo.

Výroba animovaných spotů

Animované spoty nejčastěji slouží jako reklamní podpora obchodních nabídek a umisťují se na webové stránky. Mají však mnoho dalších využití.

Proč využívat animované spoty

  • Spoty jsou vizuální, pohyblivé a emočně působivé.
  • Přitahují pozornost k vysílanému sdělení.
  • Přidávají sdělení nebo nabídce na důležitosti.

Výroba grafiky

Zaměřujeme se zejména na tvorbu reklamní a prezentační grafiky. Od drobných tiskovin, přes brožury až po velkoformátové tisky určené k prezentaci na výstavách.

Co děláme, když vytváříme grafiku

  • Vedeme celý výrobní proces.
  • Tvoříme a hlídáme jednotný vizuální styl.
  • Obvykle tvoříme i textové obsahy.
  • Obvykle zajišťujeme výrobu grafických výstupů v tiskárně.

Výroba eventů a výstav

Připravujeme firemní akce - předváděcí show, výstavy a obchodní prezentace. Tvoříme téma, definujeme obchodní a komunikační cíle, tvoříme obsahy projevů sdělení, tvoříme styl a design, tvoříme body zájmu.

Věděli jste, že při přípravě eventu

  • Nejdéle trvá proces kontroly a schvalování tiskových podkladů.
  • Mezi nejobtížnější úkoly patří sběr tiskových podkladů.
  • Všichni chtějí řešit, co se bude jíst a pít.
  • Skutečné inovace jen málokdy přicházejí zevnitř společnosti.
  • Téměř nikdo nechce řešit obchodní cíle eventů a výstav.
  • Jen málokterá firma řeší u eventů a výstav postkomunikaci.
  • Nejhoršími organizátory bývají vlastní zaměstnanci.

Výroba fanklubu

Fanklub nám umožňuje udržovat stálou komunikaci s klienty, ovlivňovat jejich postoje a předávat žádoucí informace. Nejdříve vyrobíme klubové webové stránky, pro ně pak vyrábíme atraktivní obsah.

K čemu je fanklubu užitečný

  • Umožnuje udržovat stálou komunikaci s klienty.
  • Umožňuje ovlivňovat na emocionální úrovni.
  • Vytváří dojem, že se ve firmě pořád něco zajímavého děje.
  • Zvýší frekvenci komunikace s klienty.
  • Posiluje loyalitu klientů.
  • Posiluje firemní statut a prestiž.

Výroba klientských soutěží

Soutěže využáváme jako nosnou vlnu, která nám umožňuje předávat žádoucí informace bezbariérovým způsobem. Soutěže jsou hravé, zábavné a oboustranně výhodné.

Jaký mají soutěže přínos

  • Vytvoří událost, kterou lze bezbariérově komunikovat.
  • Umožní realizovat několikafázovou komunikační vlnu.
  • Motivuje klienty k interakci.
  • Umožnuje ovlivňovat postoje klientů.

Výroba PR textů

Vyrábíme celou škálu PR textů. Od prezentace firem, produktů a služeb, přes prezentace manažerů a tvorbu projevů, až po prezentace událostí a firemních strategií.

Přínosy PR textů

  • Posilují image firmy, produktů a služeb.
  • Zlepšují image a prestiž manažerů.
  • Ovlivňují jak klienty tak vlasní zaměstnance.
  • Pomáhají prosazovat změny ve firmě.
  • Pomáhají šířit žádoucí informace.
  • Interpretují události žádoucím způsobem.
  • Zvyšují úroveň firemní komunikace.

Výroba webových stránek

Specializujeme se na výrobu firemních webových prezentací, fanouškových stránek a stránek umožňující realizaci soutěží.

Co všechno vyrábíme

  • Strukturu a design webových stránek.
  • Textové obsahy.
  • Doplňkový design.
  • Webové animace.
  • Fotografie produktů, lidí a zázemí.
  • Startovací kampaně.

Pomáhal jsem při řešení mnoha obtížných manažerských situací. Proto jsem si docela jistý tím, že téměř na každou potíž se dá nalézt správné řešení. Většinou pomůže rozum a znalosti, někdy kreativita a někdy je potřeba lépe využít emoce. Specializuji se na řešení konfliktů vyvolaných tlakem změn, znovunalezení ztracené motivace a na řešení potíží spojených s profesním "vyhořením".

Jan Lazar

specialista HR projektů, mediátor

Reference