Výroba animovaných spotů

Charakteristika

Animace má nezpochybnitelnou schopnost přitáhnout pozornost a zvýšit u příjemců pocit hodnoty sdělení. Proto ji téměř vždy zařazujeme do komunikačnícho setu podporujícího obchodní (zejména akční) nabídky.

 

Pro jaké příležitosti animaci vytváříme nejčastěji

Tvoří součást podpory obchodních (akčních nabídek).

Doprovází všechny klientské a klubové soutěže.

Doplňuje set vánočních přání.

Využívá se jako pozvánka na firemní akce.

Je součásti firemních prezentací a výstav.

 

Jak se s animací pracuje

Animace se nejčastěji umisťuje na firemní, partnerské nebo reklamní webové stránky.

Využívá se ale také jako intro a předěly pro firemní videa.

Slouží jako firemní TV prezentace pouštěná ve smyčce na výstavách nebo firemních setkáních.

 

V jakých formátech animaci vyrábíme

HTML5,  VIDEO

 

 


 

 

 

 

Chci být na svou práci pyšný, a proto se snažím dělat věci tak, jak se mají. Vytrvalost, talent a trvalý kontakt se světovými vývojovými trendy. To je podle mne recept na úspěch při výrobě dobrých webových stránek.

Dominik Voda

vývojář webových aplikací

Reference