Jak poznáte, že váš marketing nebo marketér nefunguje tak, jak by měl? Přemýšlíte o tom, proč vám marketing nefunguje? Proč marketing ani hlava firmy nezachrání?
Cílem programu je zlepšit komunikaci a vztahy v pracovním týmu. Snížit negativní prožitky, omezit konflikty, pocity zahlcení, úzkosti a frustrační reakce.
Služby externího marketingového oddělení využívají zejména malé a středně velké společnosti, které potřebují řešit své marketingové potřeby na profesionální úrovni.
Máte potíže s prodejem? Kdo za to může? Nehledejte viníky, tím si příliš nepomůžete. Hledejte výkonnostní křižovatky. To jsou ta místa, kde dochází k selhávání stávajících pracovních postupů.
Měli byste vědět, že nejsme jen školitelé obchodníků a manažerů. Umíme toho mnohem víc. Umíme vyrábět řídící, marketingové a obchodní strategie. A k nim dokážeme vymýšlet pracovní postupy, které pomohou zajistit jejich realizaci.
Každý manažer se dříve nebo později vyčerpá. Někdy až do té míry, že začne nudit i sám sebe. Zato se stydět nemusí, je to přirozené. Opravdu zlé to začíná být až tehdy, když už s tím nehodlá nic dělat.
V únorovém čísle časopisu Moderní řízení vyšla naše studie, v níž se zabýváme otázkou: Kde se ztrácí efektivita rozvojových programů, a v čem zadavatelé školení chybují?
Moderní řízení, 2/2019, s. 20 - 23.
Už jste se někdy setkali s opravdu dobrým školitelem nebo poradcem? Tak to už asi víte, že vůbec není jedno, kdo bude vaše manažery školit. Nechte si ukázat, co umíme.
Manažeři musí správně vyřešit velmi složité situace a nebezpečné konflikty. Často si však s nimi nevědí rady a nemají se s kým poradit. Manažeři ale nemusí být na všechno sami. Mohou využít program
individuální podpory.