Marketingové služby pro personalisty

Tenhle kámen, který leží na cestě personalistů, se nedá obejít. Čím dál tím víc je zřejmé, že personalisté potřebuji ke své práci služby grafického oddělení a marketingových specialistů. Proč? Protože musí víceméně denně komunikovat vně i dovnitř společnosti. Personalisté jsou čím dál častěji pověřováni správou firemních sociálních sití, tvorbou reklam, účastí na firemních prezentacích či výstavách. Potřebují vyrábět personální inzeráty, které se prosadí v konkurenci s ostatními. Potřebují vytvářet obraz o dění ve společnosti, tvořit události a veřejně je komunikovat. Musí psát spoustu informačních nebo PR textů, a dávat jim i grafický kabátek. A to ne jen čas od času, ale trvale, pravidelně, vlastně denně. Chce se to po nich.

Ti šťastnější mohou využívat služeb interního marketingového oddělení, které jim s výrobou textů, inzerátů, zpráv, videí, animací pomůže. Ti druzí, a je jich většina, dělají, co mohou, a pokouší se vyrábět potřebné výstupy svépomocí. A podle toho, co od nich víme, většinou tuhle část své práce příliš nemilují. Obvykle cítí, že personální marketing je obor svého druhu, který vyžaduje velkou míru odborných znalostí, a také nadání a zkušeností. Ze všeho nejvíc se trápí při psaní textů.

A právě pro tyto personalisty jsou určené naše specializované služby. Vyrábíme komunikační obsahy, inzeráty, animace, videa, spravujeme sociální sítě, tvoříme scénáře firemních událostí. Děláme to, co nás baví, čemu rozumíme, a zároveň tak dělám práci personalistů příjemnější a efektivnější.

Zde je rozsah našich marketingových služeb, které jsou určené speciálně pro personalisty:

 

 

Zajímá vás téma personálního marketingu? Chcete se o něm dozvědět víc, a přitom nahlédnout do našeho profesního myšlení? Přečtěte si naši studii, kterou jsme otiskli v časopise Moderní řízení: Co dělat, aby vaše inzeráty měli lidé rádi

 

 

 

 

Pomáhal jsem při řešení mnoha obtížných manažerských situací. Proto jsem si docela jistý tím, že téměř na každou potíž se dá nalézt správné řešení. Většinou pomůže rozum a znalosti, někdy kreativita a někdy je potřeba lépe využít emoce. Specializuji se na řešení konfliktů vyvolaných tlakem změn, znovunalezení ztracené motivace a na řešení potíží spojených s profesním "vyhořením".

Jan Lazar

specialista HR projektů, mediátor

Reference