Charakteristika
Fanklub nám umožňuje udržovat stálou komunikaci s klienty, ovlivňovat jejich postoje a předávat žádoucí informace. Díky fanklubu dokážeme tvořit události, a ty nás tak zbavují závislosti na novinkách z oblasti produktů a služeb. Díky fanklubu to pak vypadá, že se ve firmě pořád něco zajímavého a důležitého děje.
Jaké jsou hlavní přínosy fanklubu
umožňuje tvořit události
umožňuje tvořit emočně působivá sdělení
umožňuje zvýšit frekvenci komunikace
umožnuje vysílat přímá i nepřímá reklamní sdělení
zvyšuje loyalitu klientů
rozšiřuje okruh podporovatelů
vyrovnává poměr mezi obchodní a ne/obchodní komunikací
posiluje firemní statut a prestiž
Co tvoří základní stavební kameny fanklubu
webové stránky
soutěže
fotogalerie
videogalerie
eventy
PR texty
Jak pracujeme
Nejdříve vyrobíme webové stránky, které obsahují všechny potřebné funkcionality. Pak průběžně tvoříme obsah. Nejdůležitějším prvkem jsou soutěže, které vyhlašujeme vždy jednou za měsíc. To nám umožnuje realizovat tři komunikační vlny: vyhlášení soutěže, připomínka, vyhlášení vítězů soutěže. Ke každé soutěži vytváříme jedinečný design a sadu komunikačních materiálů. Vítězové soutěží obvykle získávájí výhry v podobě fanouškovských předmětů jako například modely produktů, značkové trička, čepice apd.