Chci být na svou práci pyšný, a proto se snažím dělat věci tak, jak se mají. Vytrvalost, talent a trvalý kontakt se světovými vývojovými trendy. To je podle mne recept na úspěch při výrobě dobrých webových stránek.
Ze zkušenosti víme, že nejtěžší na výrobě webových stránek není tvorba designu a struktury, ale tvorba a následná aktualizace obsahu. Za každým živým webem proto obvykle stojí zkušený, kreativní a pracovitý marketér.
Standardní firemní prezentace.
Fanouškovské stránky.
Soutěžní a dotazníkové stránky.
Textové obsahy (popisy produktů, služeb, prezentace zaměstnanců, prezentace událostí, atd.)
Doplňkové designy.
Klientské soutěže.
Webové animace.
Startovací reklamní kampaně.
Fotografie produktů, zaměstnanců a firemního zázemí.
Cena závisí na velikosti a složitosti webových stránek.
Obvyklá cena středně velkého webu se pohybuje v pásmu 80.000 Kč až 120.000 bez DPH. V této ceně je zahrnutý vývoj koncepce, návrh webového designu a kódování. Do této ceny není zahrnutá tvorba obsahů a doplňkových grafických a reklamních prvků.
Je také potřeba počítat s cenou za měsíční technickou údržbu webu. Poplatek se stanovuje podle rozsahu smluvených prací.
Chci být na svou práci pyšný, a proto se snažím dělat věci tak, jak se mají. Vytrvalost, talent a trvalý kontakt se světovými vývojovými trendy. To je podle mne recept na úspěch při výrobě dobrých webových stránek.