Nákup medií

Charakteristika

Media nakupujeme jako reklamní agentura. Známe tržní ceny a pracovní postupy, máme výhodnější vyjednávací pozici. Dostáváme se tak k nákupním cenám, které by většina zadavatelů při jednání tvz. "napřímo", nikdy získat nemohla.

 

Cena za nákup medií

Agenturní provize činí 15% z ceny nákupu.

Je-li investice do nákupu vyšší jak 500.000 Kč bez DPH, lze sjednat snížení výše agenturní provize nebo snížení ceny za výrobu komunikačních materiálů.

 

Pořád hledám nebo vytvářím nové řídící nebo obchodní strategie a taktiky. A je to pro mne ta nejlepší práce na světě. Hrozně mne totiž baví přemýšlet o tom, jak to na světě funguje. Snažím se nacházet a pochopit mechanismy, které z nás dělají úspěšné manažery, obchodníky a lidi.

Hynek Choleva

jednatel společnosti, lektor obchodních a manažerských dovedností

Reference