Charakteristika
Stavba akční nabídky má přesná pravidla a zároveň je to nikdy nekončící proces. Proto se musí jejich výroba systematicky plánovat a organizovat. Akční nabídky vždy tvoří set výstupních materiálů. Jaká sestava to bude, to záleži nejen na zvolených distribučních kanálech ale i na tom, jakým způsobem budou s nabídkou pracovat prodejci/distributoři. Mají-li akční nabídku aktivně využívat obchodníci, bývá velmi často její výroba spojena s tvorbou prezentačního postupu, vyjednávací techniky, motivačních programů, řídícího a kontrolního mechanismu.
Co děláme
Vytváříme motivační stimuly, komunikační headliny, textové obsahy a design. Výstupy dodáváme ve finální uživatelské podobě, tzn. že po schválení vizuálů materiály tiskneme nebo je připravíme pro distribuci v elektronické podobě. Rovněž nakupujeme media a výstupy jim zasíláme dle jejich technických specifikací.
Jaký set výstupním materiálů tvoříme nejčastěji
Tištěné jednoduché nebo složebné letáky.
Tištěné brožury.
Vizuály určené pro directmail.
Elektronické verze letáků a brožur.
Webové bannery.
Webové animace.
Plakáty B2.
Billboardy.
Spotřební nebo klubové soutěže.