Workshop - Nové formování

 

Je to další v řadě speciálních tvůrčích dílen, s jejichž pomocí vytváříme řídící a změnové strategie. Tentokrát jsme připravovali řídící strategii pro servisní oddělení společnosti TopKarMoto. Na tvorbě této strategie spolu-pracovali Jan Kosek, vedoucí servisního oddělení a Hynek Choleva, specialista Focus marketing.

 

Jak se nám práce dařila

Byla to těžká dřina, ale šlo nám to výborně. S Honzou Koskem jsme se při přípravě řídící strategie sešli už mnohokrát, a proto jsme se mohli jít nejkratší cestou rovnou cíli. Vytvořili jsme si bezpečné komunikační klima, které nám umožnilo přicházet s nejrůznějšími nápady, zpochybňovat zdánlivé jistoty, dívat se na problémy z nejrůznějších stran, klást si doposud nepoložené otázky. A výsledek se dostavil. Na konci dne jsme měli k dispozici všechny klíčové prvky nové řídící strategie. Formulovali jsme výkonnostní milníky, rozpracovali jsme pracovní postupy, sestavili plán prodejních vln, nastavili nové motivační postupy, provázali obchodní a marketingové aktivity.

 

Proč jsme byli na konci dne tak vyčerpaní

Práce na změnové strategii je vždy extrémně náročná a energeticky vyčerpávající. Proč? Zejména proto, že je vždy potřeba začít od prázdného bílého papíru. Chcete-li tuto práci udělat dobře, musíte z metodických důvodů napočátku zahodit vše, co by vás mohlo svazovat s již použitými pracovními postupy a myšlenkovými stereotypy. Nové nápady a nová řešení obvykle nepřicházejí samy od sebe. Je potřeba se k nim propracovat.

 

Kde jsme pracovali

Nepotřebovali jsme mnoho prostoru, my jsme hledali naprostý klid a hodně denního světla. Proto jsme se sešli ve školících prostorách Penzionu Lanšperk. Je to malý rodinný penzion stojící na stráni naproti zřícenině hradu Lanšperk. Pro naše potřeby byl ideální.

 

 

 

 

Rozum je důležitý při výběrů cílů a pracovních postupů, emoce při jejich prosazování. Kreslím, píšu, tvořím a organizuji. Ale hlavně, svou prací se bavím.

Vendula Hemzalová

copywriter a designer

Reference