Je to další v řadě speciálních tvůrčích dílen, s jejichž pomocí vytváříme řídící a změnové strategie. Tentokrát jsme připravovali řídící strategii pro servisní oddělení společnosti TopKarMoto. Na tvorbě této strategie spolu-pracovali Jan Kosek, vedoucí servisního oddělení a Hynek Choleva, specialista Focus marketing.
Jak se nám práce dařila
Byla to těžká dřina, ale šlo nám to výborně. S Honzou Koskem jsme se při přípravě řídící strategie sešli už mnohokrát, a proto jsme se mohli jít nejkratší cestou rovnou cíli. Vytvořili jsme si bezpečné komunikační klima, které nám umožnilo přicházet s nejrůznějšími nápady, zpochybňovat zdánlivé jistoty, dívat se na problémy z nejrůznějších stran, klást si doposud nepoložené otázky. A výsledek se dostavil. Na konci dne jsme měli k dispozici všechny klíčové prvky nové řídící strategie. Formulovali jsme výkonnostní milníky, rozpracovali jsme pracovní postupy, sestavili plán prodejních vln, nastavili nové motivační postupy, provázali obchodní a marketingové aktivity.
Proč jsme byli na konci dne tak vyčerpaní
Práce na změnové strategii je vždy extrémně náročná a energeticky vyčerpávající. Proč? Zejména proto, že je vždy potřeba začít od prázdného bílého papíru. Chcete-li tuto práci udělat dobře, musíte z metodických důvodů napočátku zahodit vše, co by vás mohlo svazovat s již použitými pracovními postupy a myšlenkovými stereotypy. Nové nápady a nová řešení obvykle nepřicházejí samy od sebe. Je potřeba se k nim propracovat.
Kde jsme pracovali
Nepotřebovali jsme mnoho prostoru, my jsme hledali naprostý klid a hodně denního světla. Proto jsme se sešli ve školících prostorách Penzionu Lanšperk. Je to malý rodinný penzion stojící na stráni naproti zřícenině hradu Lanšperk. Pro naše potřeby byl ideální.