Soutěž Serviceman

Realizujeme již třetí ročník soutěže Serviceman. Soutěž sleduje dva hlavní cíle. Nastartování komunikace mezi servisními mechaniky a jejich klienty ještě před zahájením zimní sezóny a posílení image jak servisních mechaniků, tak celé společnosti. Soutěž je realizovaná prostřednictvím klubu přátel horských strojů. Zde je prováděno hlasování pro jednotlivé servisní mechaniky. Komunikační set obsahuje tyto materiály: hlasovací stránka, startovací e-mail, animace. Po ukončení soutěže následuje vyhlašovací ceremmoniál a následná komunikační vlna.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Pomáhal jsem při řešení mnoha obtížných manažerských situací. Proto jsem si docela jistý tím, že téměř na každou potíž se dá nalézt správné řešení. Většinou pomůže rozum a znalosti, někdy kreativita a někdy je potřeba lépe využít emoce. Specializuji se na řešení konfliktů vyvolaných tlakem změn, znovunalezení ztracené motivace a na řešení potíží spojených s profesním "vyhořením".

Jan Lazar

specialista HR projektů, mediátor

Reference