Soutěž Kilometrovník byla vytvořena v rámci komunikační podpory fanklubu přátel horských strojů Reform a PistenBully.
Cíl soutěže
Soutěž sleduje dva hlavní cíle: a) udržet průběžnou komunikační aktivitu s cílovou skupinou prostřednictvím ne-obchodního sdělení, b) podpořit realizaci tvz. post a pre servisních aktivit.
Princip soutěže
Jde o tipovací soutěž. K vítězství v soutěži není potřeba odborných znalostí. Soutěžící mají za úkol odhadnout, kolik volných (neplacených) kilometrů rozdala společnost TopKarMoto svým klientům během čtyř zimních měsíců. Mechanismus rozdávání "volných kilometrů" při realizaci servisních aktivit je cílové skupině velmi dobře znám.
Základní vizuální prvky
Ceny vložené do soutěže
První místo: Kožená peněženka
Druhé místo: Sluneční brýle
Třetí místo: Porcelánový hrníček
a třem dalším vylosovaným výhercům zašleme čepici s logem PistenBully Baseballová kšiltovka modrá
Sestava komunikačního setu
Set pro vyhlášení soutěže se kládá z anonce (vizuál e-mailu), webové stránky, titulky, centrálního vizuálu, webové animace.