Chci být na svou práci pyšný, a proto se snažím dělat věci tak, jak se mají. Vytrvalost, talent a trvalý kontakt se světovými vývojovými trendy. To je podle mne recept na úspěch při výrobě dobrých webových stránek.
Vaše komunikační a prodejní kampaně vznikají jen tehdy, když na ně vy jako majitel nebo ředitel firmy osobně dohlížíte.
Nemáte vytvořený plán konkrétních marketingových výstupů na období nejbližších šesti měsíců.
Nemáte vytvořenou řídící strategii.
Nerealizujete komunikační kampaně, ale jen nahodilé solitérní události.
Nemáte lidi, kterým byste zadali řízení a koordinaci marketingových aktivit.
Nemáte u vás nikoho, kdo by dokázal vytvořit obsahy a nákupní motivy nabídek, texty k nabídkám, inzerátům a prezentacím, tvořit grafické výstupy.
Z vašeho marketéra se stal jen nákupčí.
Váznou vám leady, produkce prodejních nabídek, frekvence komunikačních aktivit.
Nejspíše je to proto, že ve firmě nemáte pro tuto práci kvalifikované lidi, nemáte potřebné know how a nejspíše ani pracovní nástroje.
Pokud si pod marketingem představujete jen občasné inzeráty, vánoční večírky, předváděčky, firemní logo, vizitky, lajky k fotkám na sociálních sítích, buďte si jisti, že potřebujete pomoc. Vyrábíte akční nabídky, kde je jediným tahákem sleva z ceny? I v tomto případě si buďte jisti, že potřebujete pomoci. Řeší při přípravě eventu vaši lidé hlavně to, co se bude jíst a pít? Tak co myslíte, potřebujete pomoci?
Pokud jsou u vás řízením a realizací marketingových aktivit pověřené asistentky, účetní, recepční, grafici, finanční ředitelé, juniorští marketéři, nemůže to dopadnout dobře. S tímhle přístupem byste měli rychle přestat, protože jdete přímou cestou do marketingových pekel. Pozor, to je praxí tisíckrát ověřená zkušenost.
Protože ani CEO, ani obchodní ředitel, ani majitel firmy nemohou mít na tuto práci dost času. Mají jiné povinnosti, jiné úkoly, a obvykle ani oni nejsou marketingovými experty.
Máte markeťáka nebo spíše jen nákupčího externích služeb?
Je váš markeťák iniciativní a samostatný nebo je to spíše jen administrátor vyčkávající na váš povel a zadání?
Umí váš markeťák vytvořit řídící a marketingovou strategii?
Je váš markeťák odborně zdatný a tvůrčí? Dokáže sám napsat dobrý text, vytvořit výborný inzerát, akční nebo obchodní nabídku?
Pokud tomu tak není, nemůžete očekávat, že se u vás změní něco k lepšímu.
Pokud jste došli k závěru, že se s marketingem anebo s vašimi marketéry pořád jen bezvýsledně trápíte, spojte se s námi. Převezmeme řízení a realizaci vašich marketingových aktivit.
Chci být na svou práci pyšný, a proto se snažím dělat věci tak, jak se mají. Vytrvalost, talent a trvalý kontakt se světovými vývojovými trendy. To je podle mne recept na úspěch při výrobě dobrých webových stránek.