Chci být na svou práci pyšný, a proto se snažím dělat věci tak, jak se mají. Vytrvalost, talent a trvalý kontakt se světovými vývojovými trendy. To je podle mne recept na úspěch při výrobě dobrých webových stránek.
Tento školicí program má pomoci především manažerům, lidem komunikujícím s klienty a dodavateli, zaměstnancům horkých linek a servisních oddělení, HR specialistům, vedoucím provozů a dílen, prostě všem těm, kteří se potýkají s komunikačními střety, řeší požadavky podřízených, dodavatelů nebo zákazníků, kteří jsou chtě nebo nechtě zatahováni do vyjednávání a argumentačních soubojů. Program není určen pro obchodníky, i když i těm může s komunikací pomoci.
Vyjednávání je úžasný komunikační nástroj. Víte, proč? Ovládáme-li dobře techniku vyjednávání, dokážeme si domluvit nejen lepší směny (podmínky a zisky), ale dokážeme si také udržet nebo vytvořit přátele, snížit množství nebo úroveň konfliktů, zrychlit a usnadnit komunikační provoz, snížit intenzitu emočních bouří, vytvořit bezpečné a přátelské prostředí, ve kterém se nám dobře žije.
Vyjednávací a přesvědčovací techniky nepoužívají jen obchodníci. Využíváme je všichni, tisíckrát za den. Jen si to obvykle příliš neuvědomujeme. Když lidé chtějí prosadit svou vůli, velmi často se nejdříve pustí do argumentace. To ale často končívá soubojem, který vyústí v hádku a zlobu. Pak přichází na řadu konflikt, vyhrožování, zastrašování a nevyhnutelný vzájemný odpor. Vyjednávací a přesvědčovací postupy nám dávají mnohem výhodnější alternativu. Bezpečnější, efektivnější, a vlastně i příjemnější.
Cílem tohoto programu je: ulehčit lidem život, zlepšit jejich dovednost domluvit se (dohodnout se) se svým okolím. Jak? Pomocí speciálních vyjednávacích a přesvědčovacích postupů, návodů a grifů.
Pro více informací volejte na telefon.: +420 720 651 328
Chci být na svou práci pyšný, a proto se snažím dělat věci tak, jak se mají. Vytrvalost, talent a trvalý kontakt se světovými vývojovými trendy. To je podle mne recept na úspěch při výrobě dobrých webových stránek.