Akční nabídky jsou prodejním ale i řídícím nástrojem. Obchodníci je potřebují k tomu, aby měli záminku k oslovení klienta, a klienti je potřebují jejich stimul jako důvod k nákupu.
Vytváříme marketingovou strategii, která je propojena s aktivitami obchodního oddělení. Je rozpracovaná až do úrovně realizačního plánu. Výkonné složky na jeho základě realizují jednotlivé úkony.
Služby externího marketingového oddělení využívají zejména malé a středně velké společnosti, které potřebují řešit své marketingové potřeby na profesionální úrovni.
K čemu je tento řídící a marketingový program dobrý? Zvýší prodej vybraných produktů nebo služeb, zvýší a správně zacílí aktivity obchodníků, motivuje obchodníky k práci, motivuje klienty k nákupu.
Program je zaměřený na rozvoj schopnosti manažerů vytvářet vlastní motivační stimuly, měnit techniky motivace podle vývoje situace a změny potřeb. Manažeři se naučí využívat motivaci v denní praxi.